Microplanning donderdag 15 november blok C les1 IRATA in GOES
Beste C-studenten,
Vandaag de eerste les van WOH, in Goes!. Lees deze briefing goed. Door omstandigheden niet op lokatie, echter zal deze nog plaats gaan vinden waarschijnlijk in december, hierover later meer.
[prettyfilelink size=”” src=”http://www.buitensportinstructeur.nl/buitensportinstructeur/wp-content/uploads/Opleiding-schema-CIOS-20182019-1.pdf” type=”pdf”]Opleiding schema CIOS 20182019[/prettyfilelink]
[prettyfilelink size=”” src=”http://www.buitensportinstructeur.nl/buitensportinstructeur/wp-content/uploads/TACS-EDITION-3_1.pdf” type=”pdf”]tacs-edition-3_1[/prettyfilelink]
[prettyfilelink size=”” src=”http://www.buitensportinstructeur.nl/buitensportinstructeur/wp-content/uploads/ICOP-August-2014.pdf” type=”pdf”]icop-august-2014[/prettyfilelink]
Lestijden:
10:15 – 11:00 theorie, aanwezig 10:00
11:00 – 14:00 praktijk hal 4b WOH
14:00 – 14:30 KT4 bespreking
Kleding: stevige schoenen, profielkleding
overig: thermosfles met koffie/thee, eigen lunch
Programma:
– theorie
– praktijk (introductie WOH)
HUISWERK KT4!!!!
– uploaden kt4 projectplan in cumlaude
– tips / aanvraag lesinhoud KT4 volgende week (naar aanleiding van 7nov kt4-dag)
kijk op cumlaude en plaats hier je document voor 14 november 2018 12:00.(wat je tot nu toe hebt, de vetgedrukte onderwerpen moeten er minimaal tot nu toe in staan).
Het projectplan moet bestaan uit:
1. Een ‘pakkende’ inleiding (verhaal/film/gedicht/krantenartikel etc.)
2. De opdracht / vraag vanuit de opdrachtgever: aanleiding, achtergrond)
3. Een beschrijving van het project en je werkzaamheden, de geplande bewegingsactiviteiten en om welke typering het gaat.
4. Projectdoelen (SMART) en het gewenste resultaat
5. Een uitgebreide beschrijving van je project-product (wat wordt het?)
6. Randvoorwaarden (tijd, budget, middelen, mensen)
7. Behoefte-onderzoek/marktonderzoek /nulmeting
8. Deskundigheidsbevordering
9. Hoe ga je het resultaat meten (0-meting, eindmeting, enquête, interview)?
10. Begroting opstellen en PR-plan maken.
11. Samenstelling projectteam en de organisatie, doelgroep analyse
12. SWOT-analyse van de BPV instelling en je project
13. Wie zijn er bij betrokken en hoe heb je draagvlak gecreëerd?
14. Hoe ga je zorgen dat je deskundig wordt t.a.v. je project?
15. Wijze van evalueren
Lesindeling komende periode in Goes
9:05 – 10:15 SLB / opbouwen IRATA hal 4a/b
10:15- 10:30 pauze
10:30 – 11:40 irata hal 4a/b
11:40 – 12:50 irata hal 4a/b
12:50 – 13:20 pauze
13:20 – 14:40 KT4 (theorielokaal)
tot donderdag
mvg Art en Height Specialists




